29 Ağustos 2012 Çarşamba

ARCA İLE KAHVALTI

Oğlum artık 8 aylık oldu... Artık bir "yetişkin" gibi onunla ilk başbaşa kahvaltımızı yaptık. 7.aydan itibaren ilk önce onu doyurup, sonra kendim yerken, bu "birlikte" kahvaltıya geçişin ilk denemesi başarı ile gerçekleşti!;) bugünkü kahvaltı menümüz şöyleydi:
Tuzu alınmış keçi peyniri,
Tam yumurta sarısı,
Bir tam ceviz (rendelenmiş),
Bir tam hurma (rendelenmiş),
İki zeytinin püresi,
Tereyağ,
Buğday ekmeği(1/4).
Tereyağını bir lokmalık ekmeğine sürerek verdim. Tuzu alınmış keçi peynirini, ceviz rendesine bulayıp küçük toplar yaptım. Aynı işlemi yumurta sarısına da uyguladım(tek başına yumurta sarısı damağına yapışıyor, pek sevmiyordu bu şekilde gayet güzel yedi)
Hazırladığım minik topları alıp kendisinin yemesine fırsat vereyim dedim, henüz avuç içi kavrama (palmar kavrama) düzeyinde olduğu için ağzına sokana kadar darmadağın oldu;)) baş ve işaret parmağı ile kavramayı ( kıskaç kavrama) öğreninceye kadar kendi kendine küçük lokmaları yemesine ara verdim!
Kahvaltısının üzerine de kahve niyetine taze sağılmış anne sütü... ;)
Şimdi?? Temizlik zamanı...(el yüz ve mama sandalyesi temizliği...) ;))

1 yorum:

Akademisyen Anne dedi ki...

Ayyyy demek benim minik drajem artık annesiyle başbaşa kahvaltı da yapıyor:)) O zaman sabah kahvesine de Sanish Teyzesine gelsin:)

Yorum Gönder